İki küçük bebeyle zor bela hazırlanıp, işten güçlükle izin almış kocayla tam herşey hazır yola çıkıp hastaneye gideceğiz bi telefon” doktorlar grevde gelmeyin! Ya arkadaş tamam haklı olduğunuz yerler var eyvallah ama, filler tepişir çimenler ezilir hesabı hükümete bişe olduğu yok olan biz garibana oluyor. Bir daha randevu bulayım iki çocuğu aynı güne, eşimin izin işi çok sıkıntılı yakın zamanda hastaneye bir daha izin istese e sen daha yeni almadınmı izni diyecekler. Yani ya istediklerini verin doktorların ya da bu işe son verin bi son dakika grev yaptık demesinler.