Banu- Rabia4747 Anne süt yeterliyse emzireceksiniz dışarda. Emzirme önlükleri var. Çekinceniz dışarda emzirmek mi?
DU2021 Rabia4747 aşırı zor durum Allah yardımcın olsun zorla biraz gerçi zorlamışsındır inşallah tutar emzik biberon tutmayan çocuk değil dışarıda içeride bile zor
Banu- Rabia4747 Bir emzirme ile 2-3 saat idare edersiniz zaten. Gittikçe beslenme araları da açılır rahatlarsınız.