Ahh ahh bende tüp bebekle ikiz hamile kaldım 7.ci aya kadar hamilelik çok rahattı taki ayaklarım kaşına na kadar tahlilde kara ciğer enzimlerim yüksek çktı doktor gastroenteroloji bölümüne gitmemi söyledi muayene bin TL olduğu için gitmedim ama kabus gibi kaşıntılar yaralar ağlamalar uyuyamamak cabası 8.ci ayımda karağer enzimlerinden kaynaklı erken doğum olabileceğini söyledi doktor ki öyle oldu hastanede yattım 10 gün sonra taburcu oldum 1 hafta sonra savcıyla tekrar gittim 35 haftalık acil sezeryana alındım tabi bu süreçte ultrasofalk hap tedavisine başlandı onlar biraz olsun hafifletti kaşıntılarımı sağ salim ikizlerimi aldm kucağıma kaşıntılarımı ameliyathane de bıraktım doğumdan snra eser kalmadı çok kafaya takma korkulacak bişey yok doğumda hepsi geçip gidiyor sanki hiç geçmeyecekmiş gibi bebeğine bişey olacakmış gbi tedirgin olabilirsin bnde yaşadm inanmiyorum hepsi düzeliyor allah yardımcın olsun🤲