canimkizim2019 1.5 yasında ve 2.5 yasında iki bebeğim var evde zaman geçirmek için oyun öneriniz varmı artık oyuncaklar legoların yüzüne bile bakılmıyor canları sıkılıyor huysuzluk yapıyorlar
Deletedmom0099 canimkizim2019 dışarıdan başka seçenek yok 2 yaşında kızım var dışarı çıkmadığımız her an camdan bakmak istiyor, evde tutmak çok zor
Minikmucizem_10 canimkizim2019 kizim 2 yasinda ve rvde yapacak pek bisey yok.Surekli sıkılıyor.O yuzd3n surekli disari cikiyoruz.
Irmakprensesinannesi canimkizim2019 dışarı çıkarmanız lazm çok daha mantikli 2.5 yaşındaki bir çocuk ewde doğaldır sikilmasi
Sumeyraas canimkizim2019 balkonunuz varsa su oyunları oynayabilirsiniz. Bizimki suyu görünce kendinden geçiyor
canimkizim2019 Bugun biraz serin çıkamadık bide hergün çıkıp peşlerinde koşmaktan heryerim ağrıyor resmen ☺️