gokce24 4.5 aylık bebeğim meme+mama gidiyoruz çünkü sütüm fışkırmayınca emmiyor ne yapabilirim hep fışkırması için 🙄😁
Denizanasi92 gokce24 göğüs pompası tazyiklendiriyor ama hep fışkırmaz ki bence sütünüze değil bebeğe bi çözüm bulun biberonunu falan mı değiştirseniz yavaş akışlı kullansanız
Tunatoskam Nedeni biberon kullanımı olabilir. kaşık biberona geçebilirsiniz. Muhtemelen biberona alıştığı için sütü çekme gayreti göstermiyor