Mwrhaba kızlar,
Bebeğim 8,5 aylık. Altını değiştirdikten sonra yanlara dönse de düşmeyecek şekilde koltuğa bıraktım. Yastık da vardı. Elimi yıkamaya gittim. Aslında çok hızlı hareket ettim ama tam odaya gelirken bir baktım ki bebeğim düşüyor. Düşerken gördüm yani. Kafa üstü düşmedi, kolları üzerine düştü. Halının üzerine düştü ve koltuk da çok yüksek değildi (45 cm in altında). Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, bir şey olur mu acaba? Yapabileceğim bir şey var mı? Bebeğim hiç ağlamadı keyfi de yerinde şu an. Her şeyi normal görünüyor