Hanımlar bebeğim beş gün sonra 4 aylık olucak fakat göz temasımız fazla yok etrafa çok bakıyo cisim gösterdiğimde çok dikkatli bakıyo adıyla seslendiğimizde o tarafa bakıyo ben bi yerden bi yere geçince beni takip ediyo ama dibine girdiğinde ismini söylüyorum kafasını başka taraflara çevirip o taraflara bakıyo az bi gözlerime bakıyo sonra diğer taraflara çeviriyor normal mi ilk çocuğum benim durumumda olanlar var mi