Doktorunuzun görüşü önemli yani kilo alımı nasıl iyi mi belki emdiği yetiyordur ana zayen çok küçük midesi az ama sık emer dil bağı olabilir ona baktırabilirsiniz dıpru şekilde emzirme de belki sorun vardır yani ben de ilk başta yapamıyordum özele gittiğimizde doktor yardımcı olmuştu koyu yerin çoğunu ağzına alması gerekiyor diye gibi