Albinaumay Bebeğim 13 aylık ve yaklaşık 1 haftadır aşırı agresif, oyun oynarken birden sinirlenip ağlamaya başlıyor 🥲 ve bazen sinirleri mi kontrol edemeyip bağırıyorum sonrasında gelsin vicdan azapları 🥲 bu durumu yaşayan var mı acaba?
yasacmalamalo Albinaumay 11 aylığız yeni biraz bagırmya basldım o da kızım yapma annecim ağlama yine de sonra vicdan azabı yasıyorum cok aglıo bu ara durduk yere iş yapdırmıyor hasta biraz da normalde bu kdr mızmızlanmaz kızım huy edıo sanırım
Albinaumay yasacmalamalo aynen bizde de öyle güzel cümlelerle belki ama yüksek ses malesef🥲 Allah yardımcımız olsun 🌼
Ndrg-12 Albinaumay evet kızım da öyle oldu. Çok zorlanmıştım. Hatta hamileydim son zamanlardı ve aynı zamanda diş çıkarıyordu. Kabus gibi günlerdi hiç geçmeyecek sanmıştım. Sonra geçti ama yaşı büyüdükçe iki yaş sendromu belirtileri başlıyor. Aslında bir yaştan sonra bu tip agresifliklere alışık olmak gerekiyor bence