Asel2 boğulmaz canım öğürme refleksleri var 7 aylıktan başladım ben boğazına bişi kaçıyor gibi olsa hemen öğürür veyatta kusar. Ona alışsın o çok iyi bişi. Şuan 21 aylık bi kere yaşadık çekirdek kaçtı öksürdü filan çıkmadı kustu sonra korkmayın ama öle bişi ile karşılaşırsanız kafasını eğin sırtına vurun o kusar. Bizim oğlan öyle yapıyor 😅