Hsrtm doktorunuz çok değişikmiş benim kuzenimde anne sütü alıyordu 2 günde sarılığı 23e çıktı, kan değişimi yaptılar. Sarılığın derecesi yükseldikçe beyin fonksiyonları etkiler, benim kızımın 12 iken sürekli kontrol ettiler, anne sütü alırken 18e kadar çıktı. Doktorunuz bu kadar nasıl güvenebildi acaba