Evet başlıkta da gördüğünüz gibi saçma sapan bi vahşetin içerisindeyim. Bebeğim 4 buçuk aylık sol kalçasında kalça çıkığı şüphesi var. 1 buçuk ay önce tespit edildi 3 hafta çift bez kullandık fayda etmedi 15 gündür tübinger ortez kullanıyoruz. Asıl meseleye geliyim başta belli olduğunda derece 47 çıktı daha sonra başka hastaneye götürdük 51 çıktı 51 çıkan hastaneye 2 defa farklı zamanlarda götürdük ikisindede sonuçlar aynı çıktı daha sonra baika bi doktora götürdük tübinger ortezi taktırdı iki hafta sonra muayene gelin dedi her neyse gittik birde ne görelim açı bu seferde 41 çıktı!!! Neye inanacağım ben neye göre hareket edeceğim !!??? Bebeğimin bacaklarını ölçüryorum bi eşitsizlik yok çok rahat bacaklarını açabiliyo nasıl böyle bişey olabilir delirmek üzereyimm!!!