Sdr123456 Kızlar dün öğlen 4.ay aşımızı olduk Oğlumda bugün sürekli bir uyku hali var normal mi acabab?
basaksahinx Sdr123456 2. Ay da veremden önce 4. Ay aşısının ilk dozunu yaptırmıştım. Eve geldiğim de bi iki ağladı sonra 1 gün uyku hali aldı 😂