Bego3595 Iyi akşamlar bebegim 3 bucuk aylık ve 15 gün sonra işe başlıycam icimden aglamak geliyor nasıl aşıcam bunu bilmiyorum güvenip bırakacağım bi tek babam ve cocuk gelisimi okumus kuzenim var bu durumu yasayanlar bakabilirmi icim rahatlar belki😞😞😞
Ejderhahavva Bego3595 benim kuzenimde çalıştığı için bebeğine bakıcı tuttu oda ağladı üzüldü ama çalışması da gerekliydi şimdi bebeği 14 aylık ve o zamanlar unutuldu gitti şimdi izin günlerinde bol bol vakit geçiriyor ve o bir başkasına teslim etti ise başlarken sizin en azından yakın çevreniz bakacak bence üzülme annesi bu zamanlarda gececek
Yasedem Bego3595 ben çalışmivam ama ne güzel yanınızda bilgili birisi var bence çok üzmeyin kendinizi 🙏🏻 Umarım güzel günler sizi bekliyordur
Rumuz Bende iie başlıycam yakında benimkide 2, 5 aylık olmuş olucak ve beniö yakınlarım yok arkadaşımın yengesi bakıcak offf çok zor
Gulaybaykal Bende işe başlayacağım 10.ayda şimdi ücretsiz izindeyim kızımdan hiç ayrılmak istemiyorum 😔yarı zamanlı başlamayı düşünüyorum benimde kayınvalidem bakacak nasıl bakar bilmiyorum
Bego3595 Gulaybaykal ben esimin ailesiyle dogumdan sonra samimiyetimi kestim olaylardan dolayi o yuzden onlara brakmiyorum benjm babam erkek haliyle onlardan bin kat iyi bakar guveniyorum ama bebegimden ayrilmak cok zor😞😞