Merhaba arkadaşlar 45 günlük bebeğim 3 gündür kakasını yapmıyor sürekli ıkınıyor ama yapamıyor. Doktora götürdüm lavmwn verdi bi kez verdik ama hepde vermek istemiyoruz bağırsak tembelliği olmasın diye. Napacagimi şaşırmış durumdayım surekli ağlıyor yapamadığı için ne yapmalıyım 🤕