gamzelininannesii Selam anneler ikinci gebeliğim bu ilk bebeğimde herşey normal ilerlerken sezeryana dönmek zorunda kaldı bebek kilolu diye 40+6 da doğum oldu bu bebeğimde 30 haftamdayim ikinci sezeryan kaçinci haftada oluyor
Ozlmyldzarya gamzelininannesii 38+5 de suyum gelmişti sezeryan olmuştum. Benim kızımda kiloluydu ve baş çevresi büyük diye sezeryana girmiştim.
TugceArslan gamzelininannesii Ben de 40+5 te zorunlu sezeryan oldum. Şuan 36+2 hamileyim. 38+0 a sezeryan günü verdi doktor. Duruma göre 37. haftayı geçerken alırız dedi ama emme refleksi gelişsin istyorum. Bebek beklerse ben de 38i bekleyeceğim sanırım
susunbebekuyuyo gamzelininannesii ilki 36+2 2. 37+2 genelde 2. doğumları 38i dolduruyorlar benim iki doğumumda da sancım vardı
gamzelininannesii TugceArslan 40 haftayı filan beklemiyorlar yani bu haply mom 40 haftalık gün hesaplıyor ya 70 günüm kaldı yani daha mı az günüm kalmış oluyor ☺️
gamzelininannesii susunbebekuyuyo benim ilkindede sancım hiç yoktu yani daha beklese beklerdi ama doktor aldı bunda da az haftam kaldi demekki ben 40 olunca filan anca diyordum
Ozlmyldzarya gamzelininannesii ya açıkçası ben de onu araştırıyorum sezeryan sonrası vajinal doğum diye bişi var ilki sezeryan olup 2.si normal doğum yapanlar oluyor. Ama ilk doğumla 2.si arasında 2 yıl kadar bir süre geçmesi gerekiyor diye biliyorum Rahimin duvarının yırtılma riski olmaması için vs yaranın iyileşmesi için. Araştırmak lazım aslında ben çok istiyordum normal olsun ama zaten açılmamda 1cm bile olmamıştı. Su ikiziydi kızım yani suyum olması gerekenden fazlaydı. Mecbur sezeryan olmuştum. Nerde oturuyorsunuz
biranne_ gamzelininannesii benim sancım vardı canım artık dayanamıyordum 😬 çocuk sanki açılıp düşecek gibi hissediyordum . Dr 38 dolduralım diyordu ama nasip olmadı
2prematureannesi gamzelininannesii benim ikisinde de erken doğum riskim olduğu için ilki 30 ikincisi 36 haftalıkti doğduğunda
gamzelininannesii Ozlmyldzarya ya o zaman baştan olmayacak benimki aralarında 23 ay olacak yakın araları neyse hayırlısı olsun inşallah bı kere olduk bu ikinci daha kolay olur inşallah sezeryan. Ankara da oturuyorum canimsen
Melek0205 gamzelininannesii 38 den sonra alıyolar canım benim 38+2de almıştık doğum günüme denk geldiği için istemiştim 🌸
gamzelininannesii Melek0205 ya hayırlısı olsun inşallah bize hangi günü verecek çok heyecanlıyım günümüz dahada azaldı
iremceren gamzelininannesii 38+1 e randevu verdi bnm doktorm daha beklemek istersen ağrı sancı yoksa bekliyorlar birlkte karar veriliyo
Eskayaes gamzelininannesii benim doktorum 39 görmeden yapmam demişti tam 39 olduğu gün doğum yaptım tabi bir aksilik olmazsa en iyisi ne kadar gelişirse o kadar iyi