Umutcagla bebeğim 5 aylık oldu bugün ve bi kaç kez tatile gittik hem uçakla hem arabayla. Uçakla biraz kendimize eziyet oldu. Sürekli güvenlikten geçiyorsun bebek arabası, eşyalar zorluyor uçakta da hep uyudu benimki, daha dün geldik kalkmadan uçak uyudu dün de inince uyandı o açıdan çok rahat. 10 gün öncede arabayla bi hafta sonu tatiline gitmiştik 5 saatlik yoldu 1-2 saat uyudu ama sonrası zorladı açıkçası oyalamak zor oldu bi de henüz oturmadıkları içinde zor. Pusette durmuyor, kucağıma alıyorum, yatar pozisyonda sıkılıyor kaldırıyorum ben bitiyorum ki benim bebeğim gerçekten uyumlu bi bebek ağlamaz filan ona ragmen zorlandım. Ama tatillerde hiç sıkıntı çıkmadı sadece biraz düzenleri bozuluyor çocugun düzeniyle böyle oynadığım için ben vicdan azabı çekiyorum. Bi de evin sessizliğine filan alışıyorlar, mesela bu hafta arkadaşlarla kalabalıktık çocuk tam dalıyor bi gürültü uyanıyor en sonunda uyuyamamaktan krizlere girdi ve ben saat 9’da aldım çocugu çıktım odaya çokta üzüldüm. Dışardaki uykuları evdeki gibi olmuyor çünkü