nazlimom_ Repost kullanıyordum kendiminkinden cıkıs yapıp eşiminkine giriyim dedm hesabı kapandı 1 sene olcak o gündür korkuyorum indirmeye ama takipçi sayım azalıor artıor bakmak istiyorum siz hangisini kullanıyosunuz😅