Benim bebeğimin de 8,9 çıkmıştı hatta uzamış sarılığı vardı. Sarılığın geçmemesinin sebebini ona bağlamıştı doktor. O sırada sürekli kontrol altında olmak gerek. 1 hafta bekledik tekrar bakıldı 5’e düştü. Yapılan başka bir testte sarılığın sebebinin idrar yolu enfeksiyonu olduğu anlaşıldı, hastanede yattık. Takip ettirin sadece ihmal etmeyin ama telaş da yapmayın ben kendime dünyaları dar ettim araştırıp araştırıp bir hafta boyunca. Bebeklerin çok sık rastladığı bir durum. Ki zaten önemli olan tsh değerinden ziyade ona eşlik eden t4 hormonunun düşük çıkması. Tsh yüksek t4 düşük ise o çok daha dikkat edilmesi gereken bir durum. Çok geçmiş olsun. 🌸