NAZAKYOL06 maşallah 🥰🧿 yok bir şey olmaz sağa sola dönüp yatabilirsin tabi ki, sürekli de yatma ama kalk dolaş evin içinde hareket et daha çabuk iyileşirsin, kendini yoracak bir şey yapma ama. Nescafe içip, bitter çikolata yiyebilirsin, (hemşire, doktor tavsiyesi) ağrın varsa, çok geçmiş olsun hayırlı uğurlu olsun bebeğin 🧿❤️