5 aylık oğlum 13 günde sadece bir kere kakasını yaptı. Doktora götürdük . Kilosu 9 kilo gayet iyi dedi. Herhangi bi sıkıntı da gözükmüyor . Yavaştan başla ek gıdaya bağırsakları düzene girsin dedi. Kağıt vermişti diğer doktorum 5.5 ayda başlarsın diye . Bugün yoğurtla başlamalı mıyım sizce ?