Benkimimki Kızlar bebeğim alarm kurmul gibi her gece 5-5.30 arası uyanır ve 6.30 gibi tekrar uyur bu sürede sallamamı ister alışkanlık oldu sanırım nasıl düzeltebilirim bu durumu?
Linlin1511 galiba alışkanlıktan. benimki de emerek uyuyor. ne zaman uyansa emmeden uykuya dönemiyor. pışpış patpat hak getire,işe yaramıyor malesef. sallanmak da destek diyorlar meme gibi. nasıl bıraktırırız bilmem🤷♀️