Egeninannesiii22 valla canım ben doğumu ilk yaptığım zaman kullandım, bilmiyorum faydası oldu mu. bol komposto içtim, günde 2 kez bazen 3 kez humanadan içmiştim. bebeğim ufak doğmuştu ve ilk zamanlar çok zor emdi mastit olmuştum. sütü sağıp veriyordum. sonra memeyi tutmakta zorlanmıştı. hebele hübele memeyi tutturdum sonrasında. memeyi emdikten sonra toparladı, süt yaradı muhtemelen .yani çayın da faydası olmuş olabilir. rezenelisi gaz yapabilir evet onu içme. bir de annem aktardan papatyalı bir süt arttırıcı çay almıştı onu demleyip içiyordum. memelerimden süt akıyordu üstüm başım ıslanıyordu hep. sen yine de bol bol su iç. biliyorum bebekle çok zor oluyor hatta imkansıza yakın ama uyudukça memelere süt geliyor