7 aylık ikiz kızlarım var. Desteksiz uyuyorlar. Ama bir kızım 4. Ay atagindan sonra az uyumaya başladı. Günleri 30 dk geceleri düzeldi gibi. Uyansa bile uykuya dönüyor. Ama ne yapsam uzatamadim. Durtmeyi denedim. 1 ay boyunca. 20/5 yöntemini deniyorum. Kızım uyumakta istemiyor. Mutlu uyanıyor. Ama 1 saat sonra gözlerini kaşıyor, esniyor. 2 uyku yapıyoruz.
Uzatabilen varsa yazarsa sevinirim.