Emine0- Süt ve süt ürünlerine alerji denildi kaka tahlili yapıldı ,bebeğim üç aylık sürekli huysuz ve ağlıyor artık bir de mama denemek istedik , kullananlar yorum yazabilir mi
Znurr Emine0- biz kullanıyoruz başlarda tadından dolayı reddedebiliyorlar ama yazık yavrucaklar açlıktan mecbur alışıyor zamanla 🤦🏻♀️
Arenilay- Emine0- oğlumda kullandım 2 aylıkken başladık 14 aylık suan 1 yasında bitti alerjisi ama hala içer🥲 şimdi 1 aylık kızımda alerji onada başladık içiyor zamanla şikayetler azalıyor
Sedaekrem Emine0- benım bebegımede alerjı denmıatı ama sdece kakaya bakıldı tahlıl yapılmadı sonuc yanlıs teshıs o yuzdrn kakada kan var mı esas mesele o dıger doktor oyle dedı ve ekledı alerjıde olsa tadımı yaptırmam gerekıuormus yanı vucudu tanısması ıcın lıtaratue bastan sona degsıtı dedı
mervebytllahmert Znurr bende kullanıyorum fakat tadını beğenmemezlik yapmadı hatta daha iyi içti diyebilirim zaten doktorumuz ilk başta bu mamaların tadının kötü olduğunu alerjisi olan bebeklerin kabul ettiğini söylemişti öyle de oldu alerjisi olmayanlar içemiyormuş
Znurr mervebytllahmert bizde kullanıyoruz, ilk 3 ay aptamil pdf kullandık ama çok tatlı bir mama bebe bisküvisi gibi bir tadı vardı ve sonrasında öyle kötü tadı olan bir mamayı yemek benim bebeğim için ilk başlarda zor oldu ve bizimde doktorumuz tadından dolayı başlarda zorlanabilir demişti. Alerjisi olan ya da olmayan ne fark eder alerjisi olan bebeğede mamanın tadı kötü, sadece rahatsızlığı için iyi geliyor işte.
GoktugUras_mom Emine0- eğer içmiyorsa vanilya şurubu al bir damla damlat içer ozaman Benim oğlumda alerjik kullanabilirsin demişti doktorumuz
GoktugUras_mom Emine0- 3-4günde bir mukuslu yeşil kaka, pişik, aşırı gazı vardı ama çoğu bebekte ciltte kızarıklık geçmeyen egzama ve kaka da kan da görünüyor Bizde hiç kan felan olmadı çok şükür
Emine0- GoktugUras_mom aynı siksyetler biz de de var. Ciltte döküntü ve egzama ve kaka da kan yok. Mama iyi geldi miii pekii size ben çok vicdan yapıyorum mama icin
TosbiginnnAnnesii GoktugUras_mom naerden temin ediyorsunuz mamayı ? Yani benım beneğimdede aynı sorunlar var ciltte gecmeyen döküntü egzaman tarzı mukuslu kaka ama kan kesınlıkle yok. De göturdum alerjık degıl dıo ama aslada gecmıyo yuzu
GoktugUras_mom Emine0- benim bir anlık sütümde azalma olmuştu ozaman vermiştim gün içinde ama şuanda emziriyorum mamayı kestim. Vanilya damlatınca içmişti ama
GoktugUras_mom TosbiginnnAnnesii emziriyorsanız süt diyeti yapın mama veriyorsanız aptamil progemin as kullanıyordum 1 damla vanilya şurubundan damlatarak Eczanelerden alabilirsin.
TosbiginnnAnnesii GoktugUras_mom reçeteylemı alınıyor peki ? Ve her eczanede bulunurmu ? Fiyatı nedir