Lütfen yardım geceden beri göğüsüm sis geçmedi ağrısından uyuyamadım bile ateşte yaptı daha fazla ilerlememesi için çok sık orayı emzirdim ama yok gecmiyo gerçi annem birşey ozendiysende olabilir dedi ( şişlik yok sancısı, ağrısı var ) ama aklıma da özene billecegim bişey gelmiyor