zdvci Kızlar merhaba Bebeğimin topuk kanı sonuçlarında tsh yani tiroidleri yüksek çıktı başına gelen var mı bu neden kaynaklı olur çok korkuyorum daha yenidoğan
cicek061 zdvci bizimki de yüksek çıktı endokrine gittik hap kullanmaya başladı 3 yaşına kadar kullanıcak her ay kan tahlili verdik hap verirlerse sakin ihmal etmeyin beyin gelişimini etkiliyor çünkü
Emine31 Evet benim kızım da da yüksek çıkmıştı ikinci defa almak için çağırdılar daha sonra normal çıkıştı
Dilan4763 Benimde bebeğimin TSH değeri yüksek çıktı 6.7 çıktı .Doktor haftaya tekrar kan alalım dedi ama çok korkuyorum . Sizinkiler in değeri kacti
zdvci Dilan4763 İkincimiz normal çıktı çoook şükür sakın korkmayın dua edin çoğu kişide olan bir şeymiş meğer özellikle normal doğumlarda
Acu_ zdvci inşallah hiç bi sorun yaşamazsınız içinizi ferah tutun. Normal şeyler. Allah yardımcınız olsun 🙏
zdvci Acu_ normal çıktıııııı 🙏🏻 Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için rabbim kimseyi evladıyla sağlığıyla sınamasın
Acu_ zdvci demiştim🥰 genelde ilkinde yanlışlık olabiliyor demiştiler. Allah evlatlarımıza sağlık versin🤲