Bebegmveben3 Merhaba arkadaşlar yakınım yenidoğan 2gun sonra sariliktan hastaneye yattı fakat böbrekte kitle var demişler ameliyat edilmezse kanama yapabilir demişler başına gelen oldumu böyle bişey