2 gün önce hastaneye gittim ve neredeyse bronşite çevireceğini söyledi doktorumuz ilaçları kullanıyorum ve nebulizatör ile hava vermeye çalışıyorum ama çok huysuzlanıyor alabildiği kadar ilacı havayla vermeye çalışıyorum 🥺 bu gece öksürmekten hiç uyuyamadı şu anda bile takır takır öksürüyor onun dışında bitkisel olarak önereceğiniz bir şey var mı acaba çok üzülüyorum o öksürünce benim canımdan can gidiyor