hvvgcr Bebeyatmaz kullanan var mı kullanmaya ne zaman başladınız biz şimdi 3 ay 25 günlüğüz fizik doktoru kendini kaldırmaya başlaması lazım dedi ama benim kızım sadece yastık varken kaldırıyor kendini düz yatarken kalkmaya çalışmıyor 4 aylık olunca başlayayımmı kullanmaya
Gurbettebianne hvvgcr 5 ayda başladım oda azar azar canım. Bebeyatmaz ı 3,5 aylık bebek bile kullanıyor yani kullananlar var ama bana göre çok erken en az bi 5 olması lazım. yani açıkcası ben 5 de bile çekindim .
hvvgcr Gurbettebianne ya ama ben 3 aylık olduğundan beri kucağımda felan oturtmaya başladım fizik doktoru da normalde 4 ayda başlanır ama sizin için erken demişti o yüzden emin olamıyorum bende ne zaman başlasam diye
Gurbettebianne hvvgcr ozaman suan kullanabilirsin canım dr öyle dediyse .erken kullanan bebekler var yani