Serifealya
Sarımsak tüket çok iyi geliyor ben de 2 aylık olduğunda yaşadım doktora gittim tahlil yapıldı kan da enfeksiyon yok dedi doktor eğer olsaydı hastaneye yatıracakti küçük olduğu için bol.bol emzir dedi ben de sarımsak tükettim sarımsak kuru yaptım ve burnunun tıkalı durmaması gerekiyor dikkat ettim sürekli açtım çok şükür iyiyiz şuan 3 aylığı sarımsak hala tuketiyorum antibiyotik etkisi yaratsın kızıma geçsin die ara arada kur yapıyorum doğumdan sonra başlatan öksürüğü de kesildi şükür