Alperin_annesi canım dediğim gibi sütlaç,pilav ,bulgur ,haşlama türleri tuketiyordum.ekmek olarak somon ekmek ve annem sac ekmeği yapmıştı onu tuketiyordum..ha bide günlük olarak kimyonlu rezene çayi içiyordum ki hala içiyorum ..ve birer çay kaşığı çocuklarıma da içiriyordum . kimyonlu rezene çayı gaz sancısina da iyi geliyor ve süt yapıyo ben faydasını gördüm yani