Kızım 11 aylık 1 2 haftadır iştahı çok kapandı normalde çok güzel her şeyi yerdi ama suan en sevdiği şeyleri yapmama rağmen çıkarıyor püskürtmeyi öğrenmiş suyu içiyor püskürtüyordu artık içtiği çorbayı da iki kaşıktan sonra püskürtmeye başladi her şeyde aynısını yapıyor katı sıvı tüm gıdalarda ve bu yüzden yemek yemiyor bundan nasıl vazgeçiricem:(