Kızlar ilk bebeğim ve doğduğu günden beri yaşadığım birkaç problem var. Örneğin altını açarken sanki yavrumun etini sıkıyorum gibi ağlıyor kucağıma alıyorum anında susuyor. Acaba altını silerken acıyan bir yeri varda oraya mı dokunuyorum diye düşündüm ama herkes bebeklerin bez değişirken ağlamasının normal olduğunu söylüyor. Ama ben yinede emin olamıyorum çünkü çok sakin olduğu zamanlarda bile bezini açtığımda çığırmaya başlıyor. Islak mendil soğuk olduğu için diye düşündüm fanla ısıtıp siliyorum poposunu yinede ağlıyor. Birde emzirdiğimde meme ucunu ağzına almak için baya uğraş veriyoruz. Bir kaç kez emdikten sonra mememi itip tekrar arıyor. Doğduğu günden beri mememi emip emip bırakıyor sonra tekrar istiyor. Bir emzirme süresi boyunca en az 5 kez mememi itip geri arıyor. Elleriyle itiyor sonra ağzıyla geri almaya çalışıyor . özellikle meme ucunu ağzına alması kısmında çok problem yaşıyorum meme ucu çıkartıcı aldım. Memeyi ağzına alması zaten bizim için baya zor oluyor. Birde alınca ağzından kendi çıkarması beni daha çok zorluyor. Bu problemleri daha önce yaşayan tecrübeli anneler neden yaptığını ve nasıl çözdüğünü yazabilir mi? 15 gündür düzelmiyor son çare yazmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim..