Ozge1200 2 aylık bebeğim çok pırt yapıyor ve çok kötü kokuyor üşüttüğünden dolayı mı olur yoksa normal bir durum mu??
sarmaliklahana Ozge1200 benım kızımda öyleydi bırak yapdın gaz sıkıştırmasından iyidir 🤭 Bagırsakları boşaltıyor ☺️
sarmaliklahana Ozge1200 sanmam benım kıızm üşüyünce direk kusardı. Şuan 9 aylık ceyran da kalsın hemen etkilenir direk kusar ordan anlıyorum ben 🥴🤷 Ama gaz cıkarmadı iyi diye biliyorum sancı yapmaz
Ozge1200 Minikk41 benim oturduğum yerdeki hastane hiç ilgili değil şehir Hastanesi’ne gitmem lazım orasi da uzak
simaybrcu Ozge1200 üşütmeden değil birikmiş gazı atınca öyle oluyor. Bız de öyle sandık değilmiş doktor söyledi. Tek gaz kokmasından öyle olmuyor. Sıkışmış gazı atıyor ondan kokuyor
Alaranaz Ozge1200 Benim kızım da hep pırt yapardı 😂 Ne güzel işte gaz sancısı olmaz ama kokmasını bilmiyorum kızımın pek kokmazdı doktora bi sorun
Misafir1111 Ozge1200 arkasından kaka gelecekse de kokabilir. Benimki öyleydi kötü kokulu gazlardan bir zaman sonra kaka yapıyordu
someonex Ozge1200 benim oğlumda öyleydi. Sabaha kadar boğulacağız diyordum 3. Ayla geçti ama tedirgenseniz doktorunuza mutlaka danısın