Elfyvs 4 günlükken kan vermiştik tsh ı yüksek gelmiş 15 gün snra tekrr kontrol o sonuca göre endokrine yönlendiririz dedi doktorumuz bnde hamileliğimde tshım yüksek geldi ilaç kullanmıştım. Bu şekilde bebişinin tshı yüksek gelen var mı ne gibi yol izlendi?
BirAlparslanAnnesi Elfyvs bizimde aynı şekilde oldu. Genelik troidm vardı hastanedeki sonuçlarda bebeğimdede çıktı sonra doktorumuz korkmamam gerektiğini geçebileceğini söyledi dediği gibide 15 gün sonra verdiğimiz kan sonucunda da bişe çıkmadı değerleri düzelmişti
Amine_leyya6505 Elfyvs benimde hamilelikte tsh m yüksekti kizimin da ilk topuk kanin da yüksek çıktı benim hormonlarimdan geçmişti ikinci topuk kaninda normal çıktı inşaallah sizinde öyle olur
Elfyvs Anne03 tshımız 10 geldi bizim salı günü tekrar kan vereceğiz sizin kaç geldi kontrolünüz ne zaman
Anne03 Elfyvs cnm bizim 7 cıkmıştı dün çoçuk Dr gittik cok şükür normale düşmüş istersen sende bi doktora baktır