sedanne Kızlar merhaba lazer epilasyon düşünüyorum fakat siyah ve genis bir et benim var doğuştan. Etrafında da tüyler var epilasyon yaptırmam gereken bir noktada bulunuyor ben. Lazerinn benlerin yapısını bozduğunu okumuştum. Bilgisi olan var mı ?
Ummzeyddd sedanne lazeir bilmem ama teyzem alnın ortaısndaki kocaman beni bu kahvee rengi olanlardan olanı 1 hafta boyunca sirke sürmüş pamuk bant sabah kadar bekletmiş şaka gibi ama yok olmuş yakıyo. Ama siliyo ayn çok tuhaftı bi araştırın sizde deneyin
nazlimom_ sedanne bazı et benler kanser hücresi olabiliyor hastanede doktora aldırmak lazım ben hastanede aldırmıştım kafamda 2 tane vardı iğneyle uyuşturup almıştı cok kısa sürüyor kuzeniminde yüzünde var hep bi tanesi kanser hücresiymiş ona dokundurmuyor diğerlerini aldırmıştı
Teemo07 sedanne benlerin üstünü beyaz bir kalemle kapatıyorlar. Benimkini bir kez unutup lazer atışı yaptılar, benim karardı kabuk bagladı. Tehlikeli olabiliyor. Elletmeyin bence.
sedanne Ummzeyddd bu doğuştan beri var hani tenimle birleşik gibi de siyah et beni büyük yani keşke kaybolsa ama sanmiyorum