21 günluk oglum var gündüzleri çok sakin gece olunca başlıyor uyumamaya 2 saatte 1 uyandırdığım için de bir türlü dalamiyor altını degistir emzir gazını çıkart derken zaten 1 saat gidiyor
Ne olacak böyle neden uyuyamıyor altı da temiz karni da tok yenidogan bebekler de gece gündüz kavramı yok diye okumuştum tecrübeli anneler ne önerirsiniz
Çok zorlanıyorum gerçekten hele ki geceleri psikolojim alt üst oldu zaten daha çok yeniyiz ama çok etkiliyor bu durum beni