Ben de 3-4 ay şeklinde biliyordum.. Daha çok anneye ulaşmalı bu bilgi.
12 ay saklansa bile, o bebeğe yararı olur mu ki 12 ay sonrasında. Besin ihtiyaçları değişeceği için öyle düşünüyorum. Şuan açılmadı bende tam içeriğe ulaşamadım tabi belki bundan bahsediyordur