Erva29 endişelenmeyin, her kadının farklıdır dediğim gibi. 1 sene ve üzeri regl görmeme durumu yaşayanda olabilir. 1 seneye kadar düzensizlik normal kabul ediliyor doğumdan sonra.
Regl döneminde süt azalması yaşayan da çok kişi var. Ben de yaşıyordum.😊