2 sene ilk oglumu emzirdim simdi 9 aylik oğlumu da emziriyorum sol göğsümü etmeyi bıraktı ve sol göğsümün içi boşandı resmen daha da sarktı üst kısmı yaşlılar gibi buruştu 🥴 sağ göğsümü hala emdiği için süt dolduğu için öyle değil ama şu an cok kafaya taktım üst kısmı buruş buruş olmus sizinki de öyle mi sorun bende mi ve düzelme şansı var mı ameliyat haricinde