23Busraa Ikısınıde kullanıyorm ama baya kıvranıyor ıkınıyor kızarıyor bacaklarını cekıyor top gıbı yapıyor kendını cok aglıyor😞 yağı duydum faydasını goren varmıdır acaba dıe sormak ıstedım
23Busraa Seyma7 Seyma7 kullanıyorum yanında sap simplex de kullanıyorm fakat faydasını pek goremedım baya gazlı bebegım