Belissimo öncelikle gelmiş hemeen gecmmiş olsun ben de geçen hafta öyleydim hemen agız maskesi takktm ve önce sağlıkocagna ebe hemsire ile görüşmeye gittim ilac içme doğal yollarla atlat ama maskeesiz emzirme ve ya bebeğini kucagna alma fakat yine doktorr beyn yanına bi git dediler aile hekimi bi boğaz süprüntüsü aldı enfeeksiyon yok dedi ama yine de ilaç yaazdı hiçbirini almadm eve geldim direk ıhlamur u tozları gitsin diye iyice yıkadm bi tutam kaadar cezveye koyduum içiine yarım limon sıktm elma kabukları ve ufak bi dal da adaçayı koydum hemen kaynattm ılık ılık içtim 2 fincan günde sonuç 3.gün ne grip ne baška bir seý kalmaadi hemeen geçti onun dısnda tarhaana çorbasi ve ılık sular tükettim