Keremikoo Merhaba anneler Bu islerden anlayanlar bir el atsin. Yuzumde cikan uçuk izlerime bir cozüm bulamadim var mi şöyle bildiginiz kürler, yöntemler,kremler? Ya da cilt leke tedavisi mi gerekir ne yapmali tavsiyeleriniz nelerdir?
Sarikuzumalp Keremikoo uçuk kremi kullanın. Bende de çıktı 1 hafta oldu normal de iyileşmesi çok uzun sürüyordu ve izi epey kalıyordu. Asiviral diye bir uçuk kremi aldım epey küçüldü uçuk ve yaygın olan iz de azaldı.
Keremikoo Sarikuzumalp emziriyorum diye hicbisi kullanamaz oldum, kullabilabiliyor mu acaba emziren anneler bilginiz var mi? Birde sonrasi icin iz icin ise yariyor dimi bu krem
Sarikuzumalp Keremikoo emzirme hakkında bilgim yok malesef. Ama ben daha önce emzirirken kullanmıştım bu krem değil de, acyl idi ismi. Siz eczacıya danışın emzirme konusunu. Evet benim yaygın olan izimi küçülttü baya.