Merhaba bayanlar. Uzun süredir sosyal medya da önüme çıkan kidsplus iştah açıcı bitkisel bi karışım var. Benim kızım 23 aylık ayına göre yemesi olmadığı için kilosu düşük. Bu iştah açıcı macunu aranızda deneyen var mı? İşe yarıyor mu? Veya bir sıkıntıya yol açtı mı?