nidas_mom Mrsbayan bende sezeryan göbeğimden rahatsız olduğum için gitmek istedim tamam eskidende dümdüz değildi ama dar bi bluz giyince falan çıkmazdı anca oturunca işte. İzmirdeyim insta’da yazdım tek seans700₺ deyince 😳 bi yutkundum.
Enesra Mrsbayan Instagram da fenomen yalanları diye bı sayfa var bayaa paylaştı orası dolandırıcı bayaa şikayet var sayfasina da bı bakın derim.
Tombiktos Ben beylildüzü dilan polata gitmek istedim gittim görüştüm 1 ay sonrasına randevu veriyor bende böyle şeylerden hoşlanmadığım için gitmedim😂 ama tıklım tıklımdı yer yoktu resmen.