efnaN22 Ya çok teşekkür ederim canım benim okudum hepsini, ilk çocuğum tecrubesizim haliyle çevremde böyle baskı yapınca artık kafamı ona dondurdum sütüm yetmiyo diye bebek yani aglar bu ama hemen sütun yetmiyo aç bu çocuk diyolar öyle olunca çok üzülüyorum süt arttırıcı Çay kuruyemis hepsini denedim ilk zamanlar çok sütüm oluyodu akıyordu resmen dolu doluydu göğüslerim bianda çekildi sanki sağ göğsüme iniyo iki damla hissediyorum hani emziriyorum direk sütun yetmiyo mama ver sen bu çocuğa öyle olunca emzirmekte içimden gelmiyo artık bebeğimi sütten kesmekte istemiyorum kimsenin hiç bı yardımı olmadığı gibi zararları dokunuyo resmen yani şunu anladım gerçekten hep bu milleti dinleye dinleye bu hale geldim ben sinir stres hiç eksik olmuyo bebeğim öyle zor bı çocuk değil herşeye ağlayan sadece emzirirken ağlıyo susuyo yada hep meme istiyo direk bu çocuk doymuyo diyince çok üzülüyorum ama ne olursa olsun emzirmeye devam edicem ins gelir sütüm 🙏