Hamza16 ben sağdığım sütleri ilk tarihlerini o sabah çıkarıp işe gitmeden yarım saat önce soğuk suyun (çeşmeden su ) içine koyuyorum poşetiyşe 40 -60 dk çözülüyor.. Sonra biberonla bir bardak ılık suyun içinde 5 dk filan bekletip ısı derecesi ii olunca veriyoruz. 2,5 Aydır böyle yapıyorum.