14 aylık arada açıyorum ama saatlerce değil tabiki. Durmuyorsa ve yapmam gereken bişey varsa o şekilde açıyorum ilk 6-7 ay evde tv bile açmamıştık şuan arada izletmemde yanlış ama çok hareketli ve zor bi bebek o yüzden açıyorum yoksa afedersiniz ama lavaboya bile benimle gelmek istiyor