Bebitolar sab simplex aldim fayda etmedi. En son doktora goturdum. Hep akşam 8 ’den sonra ağlamaya başlardı gece 11′e kadar. Kolikti. Ah neler çektik elinde. O çaresizlik, elden birşey gelememe çok zor. En son kaleidon damla verdi. Ve metsil damla. İkisini kullandım. Kaleidon bitti zaten 5 ml di. Bağırsakları düzene girdi galiba. 2 ayini bitirince artik kendiliğinden başladı gazını çıkarmaya.